VOICE PHISHING CZYLI OSZUSTWO Z WYKORZYSTANIEM POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO
Vishhing polega na podszywaniu się pod osobę pracującą w danej instytucji, aby zdobyć zaufanie ofiary i wyłudzić od niej poufne dane, atakujący wykorzystują metody spoofingu, czyli podszywania się np. pod pracownika Banku
Zasady bezpieczeństwa dla klienta:
Schemat działania przestępców:
Szanowni klienci,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 27.01.2022r. strona do logowania się w bankowości internetowej
https://cbp.cui.pl/ jest nieaktywna.
Adres strony przez którą należy się logować: https://ebank.bsprzeclaw.pl
Szanowni Klienci,
Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych i instytucjonalnych w aplikacji mobilnej BSGo.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji BSGo wygenerować kod BLIK.
BLIK W APLIKACJI MOBILNEJ BSGO
Aktywuj Blika w aplikacji BSGo już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz!
Jak aktywować usługę?
Jak korzystać z BLIKA?
Wypłacaj BLIKIEM z bankomatu
Płać BLIKIEM w internecie
Płać BLIKIEM w sklepie
Uruchomienie usług Profil Zaufany i mojeID
Klienci naszego Banku mogą od dziś zakładać Profil zaufany oraz korzystać z usługi mojeID dającej szereg możliwości korzystania z e-usług.
UWAGA! Aby móc założyć profil zaufany, Klient banku powinien posiadać adres mailowy wprowadzony w danych osobowych!
Zakładanie profilu zaufanego
Profil zaufany możemy założyć przez stronę:
https://pz.gov.pl/pz/index
Procedura wymaga zalogowanie do bankowości internetowej,
po wybraniu z listy naszego Banku.
UWAGA! ZMIANA FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI DO BANKOWOŚCI MOBILNEJ BSGo!
Dostępna jest nowa wersja aplikacji BSGo, która umożliwia wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie.
Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyskał nową gamę funkcjonalności ułatwiających wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie:
Przy pierwszym uruchomieniu na ekranie pojawi się komunikat z prośbą o wybór oczekiwanego zakresu obsługiwanego przez aplikację BSGo.
Ponadto pragniemy poinformować iż dla zleceń realizowanych przy użyciu aplikacji mobilnej zdefiniowano domyślny limit kwotowy (jednorazowej operacji oraz dzienny) w wysokości 1 000 PLN. Jeżeli w chwili obecnej posiadali Państwo limit niższy niż 1 000 PLN, wówczas system uwzględni tę niższą wartość limitu jako obowiązującą.
Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie
Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń w postaci usługi 3D Secure.
Informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.
VOICE PHISHING CZYLI OSZUSTWO Z WYKORZYSTANIEM POŁĄCZENIA TELEFONICZNEGO
Vishhing polega na podszywaniu się pod osobę pracującą w danej instytucji, aby zdobyć zaufanie ofiary i wyłudzić od niej poufne dane, atakujący wykorzystują metody spoofingu, czyli podszywania się np. pod pracownika Banku
Zasady bezpieczeństwa dla klienta:
Schemat działania przestępców:
Szanowni klienci,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 27.01.2022r. strona do logowania się w bankowości internetowej
https://cbp.cui.pl/ jest nieaktywna.
Adres strony przez którą należy się logować: https://ebank.bsprzeclaw.pl
Szanowni Klienci,
Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych i instytucjonalnych w aplikacji mobilnej BSGo.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji BSGo wygenerować kod BLIK.
BLIK W APLIKACJI MOBILNEJ BSGO
Aktywuj Blika w aplikacji BSGo już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz!
Jak aktywować usługę?
Jak korzystać z BLIKA?
Wypłacaj BLIKIEM z bankomatu
Płać BLIKIEM w internecie
Płać BLIKIEM w sklepie
Uruchomienie usług Profil Zaufany i mojeID
Klienci naszego Banku mogą od dziś zakładać Profil zaufany oraz korzystać z usługi mojeID dającej szereg możliwości korzystania z e-usług.
UWAGA! Aby móc założyć profil zaufany, Klient banku powinien posiadać adres mailowy wprowadzony w danych osobowych!
Zakładanie profilu zaufanego
Profil zaufany możemy założyć przez stronę:
https://pz.gov.pl/pz/index
Procedura wymaga zalogowanie do bankowości internetowej,
po wybraniu z listy naszego Banku.
UWAGA! ZMIANA FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI DO BANKOWOŚCI MOBILNEJ BSGo!
Dostępna jest nowa wersja aplikacji BSGo, która umożliwia wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie.
Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyskał nową gamę funkcjonalności ułatwiających wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie:
Przy pierwszym uruchomieniu na ekranie pojawi się komunikat z prośbą o wybór oczekiwanego zakresu obsługiwanego przez aplikację BSGo.
Ponadto pragniemy poinformować iż dla zleceń realizowanych przy użyciu aplikacji mobilnej zdefiniowano domyślny limit kwotowy (jednorazowej operacji oraz dzienny) w wysokości 1 000 PLN. Jeżeli w chwili obecnej posiadali Państwo limit niższy niż 1 000 PLN, wówczas system uwzględni tę niższą wartość limitu jako obowiązującą.
Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.
Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie
Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń w postaci usługi 3D Secure.
Informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.