BANKOWOŚĆ INTERNETOWA

Bank Spółdzielczy w Przecławiu oferuje Państwu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem wyjątkowo bezpiecznych usług, tj. dostęp do rachunku przez Internet - Centrum Usług Internetowych. To innowacyjne rozwiązanie dostosowuje się do indywidualnych potrzeb i preferencji współczesnego Klienta. Dzięki temu, że system zbudowany jest w oparciu o najnowsze technologie, pozwala to na korzystanie z systemu również na urządzeniach mobilnych (np. tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

System jest intuicyjny w obsłudze i wyjątkowo bezpieczny. Dostęp możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę i cały rok. Warto podkreślić, że w projektowaniu i budowie systemu wykorzystano najnowszą wiedzę i technologię zabezpieczającą przed ewentualnymi próbami włamania.

Korzyści :

  • komfort i oszczędność czasu
  • całodobowy dostęp do rachunku zawsze i wszędzie
  • niższe opłaty za przelew
  • stały i pewny kontakt z Bankiem
  • łatwe i szybkie wykonywanie transakcji
  • bezpieczeństwo transakcji - Autoryzacja zleceń m.in. za pomocą Tokena lub Kodu SMS

Proponujemy Państwu następujące możliwości dostepu i autoryzacji dyspozycji w CUI:

  • mToken MAA - najnowocześniejsza metoda autoryzacji dyspozycji Klienta. Za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji mobilnej można zatwierdzić lub odrzucić autoryzację. Więcej informacji na stronie www.tokenmobilny.pl
  • hasło maskowalne - służy do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewów wykorzystywane są kody przekazywane Klientom za pomocą SMS.

(każda zmiana środka autoryzacji wymaga wczesniejszego złożenia wniosku w placówce Banku)

mToken MAA

Potwierdzenie transakcji jednym kliknieciem .

Bezpieczne transakcje bankowe.

Sprawna autoryzacja operacji w bankowości internetowej

      mToken Asseco MAA to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. Dzięki mToken Asseco MAA nie potrzebujesz już karty kodów. Nie musisz też czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do komputera. Wszystkie niezbędne dane otrzymasz w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na swoim urządzeniu (telefon/tablet). Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić transakcję.

    mToken Asseco MAA wykorzystuje zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa, które gwarantują silną ochronę aplikacji i realizowanych za jej pośrednictwem operacji. Dodatkowo dzięki powiadomieniom autoryzacyjnym PUSH, aplikacja od razu poinformuje Cię o wszelkich ruchach na koncie, takich jak próba logowania czy zmiana salda.

Jak to działa?

  1. Za pomocą bankowości internetowej (baneru na górze strony) wybierz nowy sposób autoryzacji.
  2. Pobierz i zainstaluj mToken Asseco MAA.
  3. Dodaj urządzenie (telefon/tablet) w bankowości internetowej.
  4. Przygotuj zlecenie przelewu lub innej operacji w bankowości internetowej.
  5. Na urządzeniu (telefon/tablet) otwórz komunikat PUSH ze szczegółami operacji.
  6. Zatwierdź/odrzuć dyspozycję w aplikacji mToken Asseco MAA.

Pobierz mToken Asseco MAA i zatwierdź transakcje jednym kliknieciem

      

Bezpieczeństwo - zalecenia:
  • Loguj się do systemu zawsze poprzez stronę wskazaną przez Bank
  • Nigdy nie używaj do logowania adresu lub linku przesłanego w wiadomości email
  • Pamiętaj Bank nie przesyła komunikatów email z linkami do strony logowania
  • Bank nie będzie do Ciebie wysyłał żadnych wiadomości poprzez email. Jedyny sposób wysyłania komunikatów do użytkowników to komunikaty widoczne w systemie po zalogowaniu lub w opcji (Komunikaty)
  • Pamiętaj login i hasło przeznaczone jest tylko dla jednej osoby czyli dla Ciebie – NIE UDOSTĘPNIAJ LOGINU I HASŁA INNEJ OSOBIE
  • Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach
  • Nigdy nie korzystaj z publicznych sieci WiFi
  • Nie przechowuj nazwy użytkownika i hasła w tym samym miejscu
  • Nie korzystaj z komputerów ogólnie dostępnych, np. w kawiarence internetowej
  • Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia (Wyloguj)
  • Dbaj o aktualizacje posiadanego systemu operacyjnego, szczególnie dotyczące bezpieczeństwa
  • Używaj aktualnego oprogramowania ochrony antywirusowej wraz z zaporą sieciową
  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do systemu bankowości internetowej

Pliki do pobrania:

 


Zadzwoń do nas

   17 581-31-91

Infolinia czynna pon. - piąt: 8:00 - 17:00
(Koszt połączenia wg stawki operatora)