
Weryfikacja numeru PESEL
Od 1 czerwca 2024 r. będziemy sprawdzać, czy Twój numer PESEL nie jest zastrzeżony w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL. Obowiązkowa weryfikacja będzie dotyczyć wybranych produktów i usług bankowych.
Strona główna » Reklamacje
W trosce o najlepszą jakość obsługi Klienta, Bank Spółdzielczy w Przecławiu przyjmuje oraz rozpatruje reklamacje i skargi.
W zgłoszeniu podaj numer rachunku lub nazwę (ewentualnie opis) operacji, której dotyczy reklamacja. To przyspieszy jej rozpatrywanie.
Wszystkie reklamacje starannie rozpatrujemy. Odpowiedzi na reklamację udzielamy nie później niż w terminie:
Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację może wynieść:
W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
Zgłaszane przez Klientów reklamacje Bank rozpatruje nieodpłatnie.
Standardowo odpowiedź na złożoną reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub mailowo – pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę.
W procesie odwoławczym masz prawo:
Właściwym dla Banku organem nadzoru jest:
Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa
Adres korespondencyjny Urzędu:
Komisja Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, skr. poczt. 419, 00-549 Warszawa.
Od 1 czerwca 2024 r. będziemy sprawdzać, czy Twój numer PESEL nie jest zastrzeżony w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL. Obowiązkowa weryfikacja będzie dotyczyć wybranych produktów i usług bankowych.
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci, nie otwieraj podejrzanych linków i chroń swoje dane!