KONTAKT Z BANKIEM

W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.


W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, zmieniliśmy godziny obsługi Klientów w naszych Oddziałach:

  • Oddziały obsługują Klientów w godzinach:

Centrala Przecław 8.00-16.00

Oddział Tuszyma   8.15-16.00

Odwiedzających Oddziały prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Możemy tez prosić Klientów o oczekiwanie przed Oddziałem.

Zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w Oddziałach i zachęcamy do korzystania w pierwszej kolejności z:

  • bankowości internetowej

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej:

Do Państwa dyspozycji pozostaje także Infolinia czynna w godzinach pracy banku pod numerami telefonów:

  • Bank Spółdzielczy w Przecławiu - Centrala

tel. Sala obsługi klienta 17 58 13 191

tel. Kredyty 17 774 73 01

tel. Księgowość 17 581 31 35

  • Oddział Tuszyma

tel.17 581 01 25

Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną;
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

 

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.


Zadzwoń do nas

   17 581-31-91

Infolinia czynna pon. - piąt: 8:00 - 16:00
(Koszt połączenia wg stawki operatora)