W związku z rozpowszechnianiem się koronawirusa, podejmujemy szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą Klientów naszego Banku.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, zmieniliśmy godziny obsługi Klientów w naszych Oddziałach:
Centrala Przecław 8.00-16.00
Oddział Tuszyma 8.15-16.00
Odwiedzających Oddziały prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, z uwagi na obecną sytuację oczekiwanie na obsługę może trwać nieco dłużej. Możemy tez prosić Klientów o oczekiwanie przed Oddziałem.
Zwracamy się z prośbą o ograniczenie wizyt w Oddziałach i zachęcamy do korzystania w pierwszej kolejności z:
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Do Państwa dyspozycji pozostaje także Infolinia czynna w godzinach pracy banku pod numerami telefonów:
tel. Sala obsługi klienta 17 58 13 191
tel. Kredyty 17 774 73 01
tel. Księgowość 17 581 31 35
tel.17 581 01 25
Ponadto rekomendujemy:
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.