Sprawna autoryzacja operacji w bankowości internetowej
- BSGo (mToken Asseco MAA) to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. Dzięki mToken Asseco MAA nie potrzebujesz już karty kodów. Nie musisz też czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do komputera. Wszystkie niezbędne dane otrzymasz w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na swoim urządzeniu (telefon/tablet). Wystarczy jedno kliknięcie, żeby zatwierdzić lub odrzucić transakcję.
- BSGo (mToken Asseco MAA) wykorzystuje zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa, które gwarantują silną ochronę aplikacji i realizowanych za jej pośrednictwem operacji. Dodatkowo dzięki powiadomieniom autoryzacyjnym PUSH, aplikacja od razu poinformuje Cię o wszelkich ruchach na koncie, takich jak próba logowania czy zmiana salda.
Jak to działa?
- Za pomocą bankowości internetowej (baneru na górze strony) wybierz nowy sposób autoryzacji.
- Pobierz i zainstaluj BSGo (mToken Asseco MAA).
- Dodaj urządzenie (telefon/tablet) w bankowości internetowej.
- Przygotuj zlecenie przelewu lub innej operacji w bankowości internetowej.
- Na urządzeniu (telefon/tablet) otwórz komunikat PUSH ze szczegółami operacji.
- Zatwierdź/odrzuć dyspozycję w aplikacji BSGo (mToken Asseco MAA).
Pobierz BSGo (mToken Asseco MAA) i zatwierdź transakcje jednym kliknieciem
DOSTĘPNA JEST NOWA WERSJA APLIKACJI BSGO, KTÓRA UMOŻLIWIA WYGODNY DOSTĘP DO KONTA NA TWOIM TELEFONIE
Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyskał nową gamę funkcjonalności ułatwiających wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie:
- obsługa płatności poprzez aplikację mobilną,
- zarządzanie produktami w aplikacji mobilnej,
- ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs,
- wskaźnik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo,
- praca w kontekście klienta detalicznego i korporacyjnego,
- mobilna autoryzacja (poprzednia funkcjonalność aplikacji mToken).
Przy pierwszym uruchomieniu na ekranie pojawi się komunikat z prośbą o wybór oczekiwanego zakresu obsługiwanego przez aplikację BSGo.
Ponadto pragniemy poinformować iż dla zleceń realizowanych przy użyciu aplikacji mobilnej zdefiniowano domyślny limit kwotowy (jednorazowej operacji oraz dzienny) w wysokości 1 000 PLN. Jeżeli w chwili obecnej posiadali Państwo limit niższy niż 1 000 PLN, wówczas system uwzględni tę niższą wartość limitu jako obowiązującą.
Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.
Bezpieczeństwo - zalecenia:
-
Loguj się do systemu zawsze poprzez stronę wskazaną przez Bank
-
Nigdy nie używaj do logowania adresu lub linku przesłanego w wiadomości email
-
Pamiętaj Bank nie przesyła komunikatów email z linkami do strony logowania
-
Bank nie będzie do Ciebie wysyłał żadnych wiadomości poprzez email. Jedyny sposób wysyłania komunikatów do użytkowników to komunikaty widoczne w systemie po zalogowaniu lub w opcji (Komunikaty)
-
Pamiętaj login i hasło przeznaczone jest tylko dla jednej osoby czyli dla Ciebie – NIE UDOSTĘPNIAJ LOGINU I HASŁA INNEJ OSOBIE
-
Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach
-
Nigdy nie korzystaj z publicznych sieci WiFi
-
Nie przechowuj nazwy użytkownika i hasła w tym samym miejscu
-
Nie korzystaj z komputerów ogólnie dostępnych, np. w kawiarence internetowej
-
Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia (Wyloguj)
-
Dbaj o aktualizacje posiadanego systemu operacyjnego, szczególnie dotyczące bezpieczeństwa
-
Używaj aktualnego oprogramowania ochrony antywirusowej wraz z zaporą sieciową
-
Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do systemu bankowości internetowej
Pliki do pobrania: