Aktualności

  • Uruchomienie usług Profil Zaufany i mojeID

    Klienci naszego Banku mogą od dziś zakładać Profil zaufany oraz korzystać z usługi mojeID dającej szereg możliwości korzystania z e-usług.

    UWAGA! Aby móc założyć profil zaufany, Klient banku powinien posiadać adres mailowy wprowadzony w danych osobowych!

    Zakładanie profilu zaufanego

    Profil zaufany możemy założyć przez stronę:
    https://pz.gov.pl/pz/index
    Procedura wymaga zalogowanie do bankowości internetowej,
    po wybraniu z listy naszego Banku.

    przenieś edytuj

     
  • UWAGA! ZMIANA FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI DO BANKOWOŚCI MOBILNEJ BSGo!

    Dostępna jest nowa wersja aplikacji BSGo, która umożliwia wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie.

    Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zyskał nową gamę funkcjonalności ułatwiających wygodny dostęp do konta na Twoim telefonie:

    • obsługa płatności poprzez aplikację mobilną,
    • zarządzanie produktami w aplikacji mobilnej,
    • ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs,
    • wskaźnik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo,
    • praca w kontekście klienta detalicznego i korporacyjnego,
    • mobilna autoryzacja (poprzednia funkcjonalność aplikacji mToken).

    Przy pierwszym uruchomieniu na ekranie pojawi się komunikat z prośbą o wybór oczekiwanego zakresu obsługiwanego przez aplikację BSGo.

    Ponadto pragniemy poinformować iż dla zleceń realizowanych przy użyciu aplikacji mobilnej zdefiniowano domyślny limit kwotowy (jednorazowej operacji oraz dzienny) w wysokości 1 000 PLN. Jeżeli w chwili obecnej posiadali Państwo limit niższy niż 1 000 PLN, wówczas system uwzględni tę niższą wartość limitu jako obowiązującą.

    Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.

    przenieś edytuj

     
  • Komunikat Banku Spółdzielczego w Przecławiu!!!

    Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

    Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

    Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

    Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

    • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
    • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
    • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
    • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

    Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

    przenieś edytuj

     
  • Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń w postaci usługi 3D Secure.

    Informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

    Czytaj więcej

    przenieś edytuj

     

Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

Od 01.01.2021r. każdy Klient, który chce korzystać z płatności internetowych musi  nadać kod PIN do płatności internetowych.

Jest to inny kod PIN niż PIN do karty!

Żeby nadać kod PIN należy zalogować się do portalu KartoSFERA i przejść do zakładki 3D Secure.
Jeżeli Klient nie ustali sobie kodu PIN do transakcji internetowych to od 01.01.2021r. nie będzie mógł dokonywać takich transakcji, aż do momentu kiedy ten PIN ustali.

W celu aktywowania w/w zabezpieczeń 3D Secure niezbędne jest zdefiniowanie w placówce sprzedażowej Banku  aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. 

W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:

•             wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
•             podać numer PESEL;
•             wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

Jeżeli Klient powyższe czynności ma już za sobą, aby móc wykonywać płatności kartą w internecie po 01.01.2021, powinien ustalić w portalu Kartosfera kod PIN do transakcji internetowych, zgodnie z załączoną poniżej instrukcją. Załączamy również sposób postępowania podczas dwuskładnikowej autoryzacji operacji kartą w internecie.

Dodatkowe zabezpieczenie, które wynika z wymogów nadzorczych instytucji finansowych przyczyni się do wzrostu  bezpieczeństwa transakcji oraz Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji.

Instrukcja nadania kodu PIN do transakcji internetowych

Instrukcja dwuskładnikowej autoryzacji


Zadzwoń do nas

   17 581-31-91

Infolinia czynna pon. - piąt: 8:00 - 16:00
(Koszt połączenia wg stawki operatora)