Aktualności

Zmiana nazwy aplikacji do bankowości mobilnej!

  • Szanowni Państwo,

    w dniu 26.03.2021r. aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zastąpi dotychczasową aplikację do bankowości mobilnej mToken Asseco MAA.

    Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

    • odmieniona szafa graficzna
    • nowa ikona na pulpicie smartfonu

    Instalacja i aktualizacja aplikacji BSGo możliwa jest ze sklepów Google Play lub App Store.

       

    przenieś edytuj

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń w postaci usługi 3D Secure.

    Informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

    Czytaj więcej

    przenieś edytuj

     
  • KOMUNIKAT

    Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

    W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

     

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

    Dowiedz się więcej

    przenieś edytuj

  •  

Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

Od 01.01.2021r. każdy Klient, który chce korzystać z płatności internetowych musi  nadać kod PIN do płatności internetowych.

Jest to inny kod PIN niż PIN do karty!

Żeby nadać kod PIN należy zalogować się do portalu KartoSFERA i przejść do zakładki 3D Secure.
Jeżeli Klient nie ustali sobie kodu PIN do transakcji internetowych to od 01.01.2021r. nie będzie mógł dokonywać takich transakcji, aż do momentu kiedy ten PIN ustali.

W celu aktywowania w/w zabezpieczeń 3D Secure niezbędne jest zdefiniowanie w placówce sprzedażowej Banku  aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. 

W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:

•             wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
•             podać numer PESEL;
•             wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.

Jeżeli Klient powyższe czynności ma już za sobą, aby móc wykonywać płatności kartą w internecie po 01.01.2021, powinien ustalić w portalu Kartosfera kod PIN do transakcji internetowych, zgodnie z załączoną poniżej instrukcją. Załączamy również sposób postępowania podczas dwuskładnikowej autoryzacji operacji kartą w internecie.

Dodatkowe zabezpieczenie, które wynika z wymogów nadzorczych instytucji finansowych przyczyni się do wzrostu  bezpieczeństwa transakcji oraz Państwa zadowolenia z naszych usług. W razie jakichkolwiek pytań nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji.

Instrukcja nadania kodu PIN do transakcji internetowych

Instrukcja dwuskładnikowej autoryzacji


Zadzwoń do nas

   17 581-31-91

Infolinia czynna pon. - piąt: 8:00 - 16:00
(Koszt połączenia wg stawki operatora)