Aktualności

  • .

    Informujemy, że w dniu

    2 kwietnia 2021 roku (Wielki Piątek)

    Bank i Oddziały będą nieczynne


     

    Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych

    pełnych spokoju, radości i wiosennego nastroju

    życzą :

    Zarząd i pracownicyBanku Spółdzielczego w Przecławiu

    przenieś edytuj

     
  • Zmiana nazwy aplikacji do bankowości mobilnej!

    Szanowni Państwo,

    w dniu 26.03.2021r. aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zastąpi dotychczasową aplikację do bankowości mobilnej mToken Asseco MAA.

    Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

    • odmieniona szafa graficzna
    • nowa ikona na pulpicie smartfonu

    Instalacja i aktualizacja aplikacji BSGo możliwa jest ze sklepów Google Play lub App Store.

       

    przenieś edytuj

     
  • Zmiana w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń w postaci usługi 3D Secure.

    Informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

    Czytaj więcej

    przenieś edytuj

     
  • KOMUNIKAT

    Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

    W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

     

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

    Dowiedz się więcej

    przenieś edytuj

     
  • UWAGA BRAK DOSTĘPU DO BANKOWOŚCI !

    W dniu 26.11.2020r. w godzinach 18-22 nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej z powodu planowanych prac . Do dnia 27.11.2020r. mogą Państwo nie widzieć pełnej historii rachunków.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    przenieś edytuj

     

KORONAWIRUS - informacje dla klientów Banków Spółdzielczych

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów  

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje
o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

Strona obejmuje 4 działy:

  • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
  • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
  • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
  • Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

 

Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że będzie dla Państwa ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.


Zadzwoń do nas

   17 581-31-91

Infolinia czynna pon. - piąt: 8:00 - 16:00
(Koszt połączenia wg stawki operatora)